donderdag 28 februari 2013

Weekje op vakantie!

Van mijn lieve broer en schoonzus mochten wij vorige week zomaar
een weekje op vakantie!
Hun oude huis staat te koop en wordt regelmatig
verhuurd.
Vorige week was het huis níet 'bezet' en mochten wij er
gebruik van maken!
 
Wat een feestje! Hebben jullie onze kinderen niet horen loeien toen ik de verrassing vertelde?
 
En het was een heerlijk weekje!
 
 


 
 
Benieuwd naar dit bijzondere huis?
 
1651836|1331546|18179
 
 
We gingen op maandag en stonden afgelopen maandag precies om 5 over half 9 weer bij ons op de oprit. De autodeuren vlogen open....en de kinderen holden met hun gevulde schooltassen naar school :-)
Precies op tijd voor de bel!
 
Groetjes,
Corine
 
Ps....wie heeft er nog zin om mee te doen met mijn give-away?
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. O, wat heerlijk voor jullie!
    Wat zal dat fijn geweest zijn!
    Wat aardig van je familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er uit als een heel leuk uit.. maar ietsje boven ons budget ;-) Fijn dat jullie er zo even een weekje tussen uit konden!

    LIeve groet,
    Alberta

    ps: ik heb je gepromoot hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers