donderdag 27 oktober 2011

Zelf zeep maken

Vanaf vandaag ben ik officieel promotiepartner van De Online Zeepwinkel .

Dit is echt een geweldige site waar je alles kunt kopen om zelf zeep te maken.


Je kunt het zo gek niet bedenken of ze verkopen het.

Badkaviaar, lipbalsem, zeepsponzen, allerlei soorten zeepmallen, materialen voor zeepkettingen, zeepstempels...ga zo maar door...alles is er te vinden om zelf aan de slag te gaan!


Vreselijk leuk om er spulletjes te bestellen en een supergaaf zeepfeestje mee te geven!


Ook voor het maken van kaarsen kun je hier goed terecht.



Op de site vind je verder veel, heel erg veel uitleg over allerlei aanverwante onderwerpen,
zoals SQ-Natural producten (100 % natuurlijk!), over pH, over commerciele misleiding etc.....



En......iedereen die er wat bestelt mag mijn persoonlijke kortingscode gebruiken!

Vul dan deze code in: PP3772CV en je ontvangt 5 % korting op je bestelling!


Nou, ik ga maar 's in bad...doei!

9 opmerkingen:

  1. Hey Corine,

    Wat leuk voor je..gefeliciteerd! :)..

    Het klinkt in ieder geval hartstikke leuk...al de spulletjes die ze verkopen..Het is nu al laat, maar morgen ga ik zeker even op de site kijken :)

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. werken met zeep lijkt me echt leuk, maar begin er bewust niet aan, omdat ik anders helemaal niet meer weet hoe ik mijn tijd moet invullen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed. Misschien ook wel leuk als thema voor een kinderfeestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je al uit bad?

    Ik heb eigenlijk best zin in een zeep-feestje. Misschien iets voor Ambers verjaardag, ik zal het in gedachten houden. Dank je wel.

    Roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk!!!!! Gefeliciteerd!
    Lijk me leuk om dat een keer met een kinderfeestje te doen!
    Je give-away is goed aangekomen dank je wel! Ik ben er blij mee!!!
    Ik zal binnenkort nog een berichtje doen op mijn blog!!
    Fijn weekend,liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is dat leuk zeg, ga zo even kijken op de site,ben benieuwd.

    fijn weekend
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk!!!
    En ben je schoon geworden?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi

    Ja thuis is ook wel beter en sneeuw is idd wel een must dan hopelijk ligt er dan een hoop en anders moet ik denk ik een uurtje knutselen met de kids een halfuurtje dansen taart eten ik dacht aan twister spelen moet voor een 6 jarige wel te doen zijn denk ik.. en iets van 4 kindjes maar de meest rustigste van de klas helaas heeft ie een best vriendje dat wat drukker is en die moet persee komen van hem dus duim ik dan dat ie rustig is.
    4 december is wat kinderfeestje betref leuker denk ik met het sinterklaas thema Ik heb het gepresteerd mn zoontje tussen de feestdagen te krijgen haha Het wordt een drukke maand mn dochtertje wordt 1 dec 1jr maar gelukkig doen we niet aan kerst verwennerij.

    ( tip aan jou sleetjes zijn nu nog betaalbaar maar als er sneeuw ligt durven ze er minimaal 20 euro voor te vragen)

    Dankjewel voor je tip ik hou het denk ik op een vrijdag dan zijn de kids vrij en dan lekker 3 uurtjes maar dan ook geen minuut langer =P

    Liefs Famke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers