donderdag 30 juni 2011

Nieuw in mijn....

winkeltje!


6 stuks onderzetters voor 1,95


Vrolijk schrift met kaft van tafelzeil voor 1,25




Snoepige portemonneetjes in rose, zalmrose of lila, voor 2,50



Zadelhoesjes voor kinderfietsen, in felrose en lichtrose, voor 2,00


Baby Born keukenschortje, in 'dutch design' voor 3,95

****************

En zoek je nog een origineel kadootje voor de liefste juf of meester van de school?
Kijk dan linksboven op mijn blog bij mijn product van de week!

En nog een fijne dag verder!

1 opmerking:

  1. Tjonge jonge, hoe verzin je het allemaal en wat is het gaaf!!!!
    Ik heb er ontzettend veel bewondering voor!!!

    Heel veel succes!!

    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers