donderdag 19 mei 2011

Afsprakenkaartje!

Volgende week maandag hopen wij hier weer een feestje te hebben: onze Mirthe is op d.v. 23 mei jarig en wordt dan al 6 jaar!! Kan ik me eigenlijk soms nog niet echt voorstellen...wat een kruimel is het nog!



Zes jaar geleden liep ik dus 'op alle dagen', want ze was 15 dagen over tijd.
De bevalling was echt geen feestje, want mevrouwtje wilde (net als haar grote en kleine zusje!) als sterrenkijkertje komen.
Gelukkig toch op tijd nog gedraaid....maar evengoed.....laat mij liever maar een kinderfeestje organiseren!!

Dus....vandaag ging ze blij naar school met de uitnodigingen voor haar kinderfeestje, wat we op woensdagmiddag hopen te houden.

Mevrouw heeft zelf de afbeelding uitgezocht en gisteravond heb ik dus lekker even geknipt en geplakt .....



En vanmorgen vroeg heeft ze zelf de enveloppen 'verzegeld'!



Volgens mij hoef ik niet echt uitgebreid uit te gaan leggen hoe je zoiets maakt...zorg dat je wit en rood papier hebt, fotoplakkers, enveloppen en pleisters en de printer in de aanslag...
Kruip achter de pc....en maak er wat van!


De foto's wijzen voor zich denk ik (sorry voor de 'graffiti', maar bij het fotograferen was ik vergeten dat al onze adresgegevens er op stonden)
Als iemand toch nog wat wil weten dan kan er altijd gemaild worden!

Oja.....3 x raden wat het thema van haar feestje is!!!!

11 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt!
    6 jaar alweer.. Onze dochter wordt ook zes, de tijd vliegt echt voorbij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk gemaakt!
    En wat een lieve foto met dat duimpje in haar mond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk en creatief, de genodigden zien vast uit naar deze "doktersafspraak"

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat leuk!!!

    Fijne verjaardag!

    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke kaart, het ziet er net echt uit.
    Ik wens jullie nu al een fijne 6e verjaardag.
    Wens Myrthe veel plezier.

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is nog eens een leuke doktersafspraak!
    'k Ben benieuwd wat je gaat doen met het feestje?! In elk geval alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag met elkaar.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat leuk is dit allemaal weer zeg, ben benieuwd wat je allemaal gaat doen, maar kan wel wat verzinnen:

    drankje: zuster bloedwijn(of hoe heet zoiets hihi) en geen rietjes maar een infuusje...
    spelletjes: zaklopen wordt kruklopen, twee emmertjes bloed halen... hihi hoor wel wat jouw variaties zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk idee! Echt origineel en volgens mij ook nog redelijk makkelijk uit te voeren. Of niet?
    Groetjes,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen idee nooit havermout op het is wat groffer toch? maar ik schaf binnenkort een blender aan en dan prop ik er nog meer in haha het is gezond en Raf lust het ook.
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers