vrijdag 18 maart 2011

Stapelen op vrijdag: smulstapel!

Op vrijdag eten wij altijd P-eten, en dat wordt gelukkig nogal ruim genomen: een broodje met gekruide gehaktbal en rauwkost heet gewoon broodje Prairiebal, het zou jammer zijn als hij niet mee kon doen op vrijdag, he! En wraps noemen we gewoon Papadillia's (vraag me niet waarom!) en zo kan ik nog wel even!

Stapeldol zijn ze in ieder geval op Pannekoeken, vandaar dat ik ze ga Stapelen op vrijdag !



Die feestvreugde wordt nog eens verdubbeld als ik met mijn varkenspannetje bak, deze heb ik ook al eens gebruikt bij een Boerderij-feestje en een Knorretjesfeestje. Je kan zo'n pannetje kopen bij X.enos, of bij L.obbes.nl (ook in koe-uitvoering).


Man en zoon maak ik extra blij met ham-kaas pannekoek, en als ik nog wat nasi met satesaus over heb om op de pannekoek te doen ben ik zelf erg in m'n sas! De rest houd het graag bij poedersuiker (zelf gemaakt van gewone tafelsuiker in de blender, zo'n 4 x goedkoper als kant-en-klare poedersuiker en net zo lekker!) en stroop.


Je wilt niet weten hoe snel ze op zijn!

9 opmerkingen:

  1. Mmm, lekker, ik heb ze voor vanavond op het menu staan:) zit hem vast in de vrijdag. Geef mij maar zo'n koetje of varkentje, lekker!!
    Een echte smulstapel.

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat een lekkere en feestelijke stapel! Leuk idee die varkenspannekoekjes!
    Ik zag vanmorgen nog ergens een pannekoeken stapel voorbij komen, blijkbaar zijn ze in trek vandaag. Lekker hoor!

    Wat leuk dat je aan de verjaardag van m'n meiske dacht: dank je wel! Zojuist een blogje geschreven over haar eerste jaar :-)

    Fijn weekend! Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaha P eten mmmm lekker hoor, pannekoeken, paarde biefstuk, patat en ga zo maar door je hebt het enig op de foto gezet, IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig idee P-eten. Moeten we hier ook eens invoeren.
    iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmmmm lekker stapeltje zeg! Maar met nasi en pindasaus? ben je wel lekker hahha ik kom niet bij je eten hoor!

    Geef mij maar een pannekoek met ijs en slagroom(en laat de pannekoek dan maar zitten hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke stapel! De varkentjes zijn leuk! EET SMAKELIJK. Groetjes Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja die p's geven wat, ook hier in huis lusten ze veel pees.
    Leuk verhaal over deze stapel, meestal als je klaar bent, dan heb je ook een aardige stapel maar ja, je hebt zo weer een kaal bord.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Morgen bakt manlief P-eten...toevallig vanmiddag over gehad dat ik daar trek in had...en ach wij met z'n tweetjes hebben aan een klein stapeltje genoeg maar bij jou is het een flinke stapel hoor.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zien er perfect uit. Gewoon zoals het hoort!
    En grappig, maar ik kan ze direct ruiken. Raar...
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers