maandag 14 februari 2011

Er is iets, wat ik

zwart op wit op mijn blog wil zetten.

Ben ik een moeder die vindt dat je perse alles uit de kast moet halen om indruk te maken op andere moeders? Ben ik een moeder die traktaties waar niet zoveel moeite aan besteed is 'niet kunnen'? Ben ik een moeder die het magertjes vindt als er geen uitgedacht feestje gehouden word?

Antwoord: nee! Zo'n persoon ben ik niet! Waarom doe ik er zelf zoveel moeite voor dan??
Nou, dat is a) omdat mijn kinderen het zo supergeweldig vinden dat ik veel werk maak van 'hun' eigen, unieke feest  en dat is b) omdat ik zelf zo supergraag zit te knutselen en te brutselen.
Ik vind daar met mijn gezin niet altijd tijd en gelegenheid voor, reden te meer voor mij om er vol voor te gaan als daar een gelegaliseerde reden is ;-).

3 opmerkingen:

  1. Hey Corine,
    Voelde je genoodzaakt dit te melden? Krijg je wel eens commentaar?
    Of heb jij dat gevoel; wat zouden anderen ervan denken?
    Nou, laat ze denken!
    En zal ik eens zeggen wat ik denk???
    - Wat doet Corine dat toch altijd leuk!!! En wat heerlijk dat ze er zoveel van geniet! En haar kinderen ook! En weetje; de kinderen in de klas kijken al nieuwsgierig uit naar de traktatie; want wat zal Corine nu weer verzonnen hebben? Jorike hier is altijd in haar noppies en heeft er echt bewondering voor! En je moet je maar niks aantrekken van mensen die denken dat je je tijd wel anders kan besteden of dat je wilt laten zien wat jij kan.!! Heerlijk dat je dit kan! Er zijn vast ook mensen jaloers, want zulke creatieve ideeën; wie zou dat niet willen? Heerlijk uitleven!!!
    Heel veel succes verder en ik hoop nog jaren te genieten van jouw kunsten!!!!

    Liefs,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje wat een super moeder ben je! Wat is er heerlijker voor de kinderen om naar een feestje uit te kijken? En te weten dat ze iets leukers mogen trakteren, dan het afgezaagde zakje chips? Dat zijn van die dingen die ze zich later nog zo goed kunnen herrineren! Ik weet nog dat mijn moeder allerlei kwissen verzon voor ons feestje en dat iedereen er dagen later nog over sprak! Tegenwoordig worden de feestjes steeds groter gehouden, maar dan op een manier die alleen maar met veel geld gegeven kunnen worden, vind het een beetje een afkoop effect! Nee de leukere feestjes zijn nog steeds waar een eigen stempel op gedrukt wordt, door gezamelijk iets te knutselen of zoals mijn moeder deed een kwis te maken, wat een feest was dat altijd! Heb ooit met mijn dochter een scrapboekje gemaakt tijdens een feestje en ook daar kreeg ik zulke leuke reacties op!
    Nee doe jij nu maar jouw ding, op jouw manier en je kinderen zullen je er alleen maar dankbaar voor zijn en daar doe je het toch immers voor, niet voor de buitenwereld!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft je dochter een leuke verjaardag gehad ?
    Ik vind je tractaties ontzettend leuk! Zelf loop ik ook al vaak weken vantevoren te bedenken, wat voor tractatie ik zal maken voor de verjaardag van de kinderen.
    Voor je kind is het leuk om zo'n mooie tractatie uit te kunnen delen en alle kinderen vinden het ontzettend leuk om zo'n mooi klein cadeautje te krijgen. En ach, wat een ander er van vindt ? Daar zou ik mij lekker niks van aantrekken.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers