vrijdag 11 februari 2011

Eetnodiging!

Vers van de pers, deze (wel bewerkelijke) uitnodigingen. Onze oudste dochter hoopt zondag 10 jaar te worden en deze uitnodigingen heeft ze vanochtend mee naar school genomen!


Wat heb je er voor nodig?

- muffinvorm
- muffinbeslag (bijv. volgens dit recept)
- aluminiumfolie
- geschreven/geprintte uitnodigingen op niet te dik papier
- transparante folie
- lint

Vouw de uitnodigingen netjes tot een klein 4-kantje. Pak ze in het aluminiumfolie. Maak het muffinbeslag. Schep een laagje beslag in de vorm. Leg het aluminiumvierkantje op het beslag en schep er nog een laag beslag op.


Bak de muffins in de oven ongeveer 15 minuten op 175 graden. Laat ze goed afkoelen. Pak ze in transparante folie in met een mooi lint.


Eventueel kan je op de onderkant een sticker plakken met de naam van het kind (en de vermelding dat de uitnodiging er IN zit ;-))

Variatietip: een kleinigheidje (gummetje, snoepje, of klein speeltje) in te pakken in aluminiumfolie en deze muffins als traktatie uit te delen.


5 opmerkingen:

  1. Wat geweldig leuk weer! Jorike vertelde het gelijk thuis! Dank ook voor de uitnodiging!
    Heeft Loura nog speciale wensen?

    En een fijne verjaardag a.s. zondag, b.l.e.w.!

    Groetjes,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik lees altijd graag mee met je blog. en wat een stroom van ideen heb je. en al het werk dat je erin steekt. maak je elke keer weer nieuwe dingen of gebruik je foto`s van eigen feestjes?

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk blog heb je! ik heb al leuke ideetjes opgedaan! via jou las ik ook het blog van de zandvoortjes.. maar daar kan ik nu niet meer op? Kan ze misschien zeggen hoe ik volger kan worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,
    Ik lees dat je graag volger wilt worden van mijn blog. Als je me jouw mailadres geeft, even via deze blog, dan geef ik je een uitnodiging, goed? Ik ben wel benieuwd wie Anita is!!!

    Sorry, Corine, dat ik even via jouw blog zit te communiceren!!!

    Groetjes,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Zandvoortjes: Loura vond het jammer dat ik het welbekende envelop-icoon vergeten was op de uitnodiging, ze wil nl. een 'schip-vol-geld'..
    @lieke: Ik buurt ook altijd graag bij jou! Veel ideetjes komen idd wel uit voorgaande feestjes, maar soms loop ik over van de ideetjes, vandaar dat ik deze blog begonnen ben.
    @Anita: Leuk dat jij ook op mijn blog leest! En je wordt door Zandvoortjes al op je wenken bedient, he!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat! En misschien wil je wel volger worden?

Onze webwinkel:

Volgers